Jornades de formació per al sector turístic

Des del Consorci de Turisme del Baix Llobregat, us detallem el calendari de formacions 2018 adreçades a totes les empreses i entitats turístiques del Baix Llobregat:

JUNY

Petjada de Carboni (8 de juny)       <ADREÇAT NOMÉS A EMPRESES DEL PROGRAMA BIOSPHERE>

Marca’t objectius de millora i defineix una política d’accions per reduir l’impacte ambiental i postular-te com una empresa més sostenible.

La petjada de carboni és un indicador ambiental que quantifica els gasos d’efecte hivernacle, expressats com a tones de CO2, que l’entitat emet, directament o indirectament (publicacions, viatges comercials, consum elèctric de les oficines, desplaçament de personal, enviament de material, etc). Amb aquest càlcul l’empresa pot marcar objectius de millora i accions per reduir l’impacte ambiental.

Imparteix el taller: SGS

8 de juny de 10h a 12h

Lloc: Consell Comarcal del Baix Llobregat (CN-340, Parc Torreblanca, Sant Feliu de Llobregat. Aparcament gratuït)

Inscripció gratuïta a: https://www.cambrabcn.org/tallers_turisme?call=587945

Més informació: 902 448 448

Fes-te visible a les xarxes socials o no (12 de juny)

Tothom està a les xarxes socials: per moda, perquè aparentment són gratuïtes. Txell Costa, amb pocs milers de seguidors a les xarxes socials, és una de les persones més influents a nivell estatal a Internet segons l’índex Klout. Per què? La clau està en la fidelització, en l’amor a una marca. No importa qui la té més gran!

Imparteix el taller: Txell Costa | Marketing for Happy Minds

12 de juny de 9.30h a 13.30h

Inscripció gratuïta a: https://www.cambrabcn.org/tallers_turisme?call=593853

Més informació: 902 448 448

12 Trobada Empresarial de turisme del Baix Llobregat (28 de juny)

Trobada anual de formació i networking adreçada als professionals del sector turístic del Baix Llobregat que té l'objectiu de consolidar i cohesionar l'oferta turística del territori.

Formació (el arte de presentar) i Sessió de networking

Organitza: Consorci de Turisme del Baix Llobregat

28 de juny de 9.30h a 13.30h

Lloc: Hotel Novotel Barcelona Sant Joan Despí (C. de la TV3, 2, Sant Joan Despí. Aparcament gratuït)

Més informació i inscripció gratuïta a: http://turisme.elbaixllobregat.cat/formulari/12a-trobada-empresarial-del-baix-llobregat

Més informació: 93 685 24 00 Ext. 552

SETEMBRE

Fidelitza el teu client a través d’un turisme sostenible i responsable (18 de setembre)

Avui, volem entrar a tota costa les tematitzacions excessives que resten autenticitat a l’experiència. El que més valora el visitant ja no és el que es veu, sinò el que es viu. Per aquest motiu, el factor humà de les destinacions en la categoria del turisme responsable i sostenible és més important que mai.

Per al turista, és una experiència participativa: entén el turisme com un aprenentatge, cultura, respecte, creixement, “co-living” i una realització personal.

Imparteix el taller: Xavier Borràs

18 de setembre de 9.30 a 13.30h

Lloc: Consell Comarcal del Baix Llobregat (CN-340, Parc Torreblanca, Sant Feliu de Llobregat. Aparcament gratuït)

Inscripció gratuïta a: https://www.cambrabcn.org/tallers_turisme?call=594146

OCTUBRE

Curs de Manipulació d’aliments per a restaurants (17 d'octubre)

Aquesta formació us proporcionarà els coneixements sobre higiene i seguretat alimentaria necessaris per garantir la seguretat alimentaria en el vostre lloc de treball.

17 d’octubre de 8.30h a 11.30h

Inscripció gratuïta a: turisme@elbaixllobregat.cat (cal indicar nom, cognoms i DNI dels assistents). Màxim 4 persones/treballadors per restaurant.

NOVEMBRE

Crea el teu propi projecte online. Quina és la teva estratègia?   (6 de novembre)

No es tracta de fer webs. És important crear un projecte, un pla digital on es defineixi l’estratègia. Amb un pla estratègic digital garantirem l’èxit del nostre projecte, reduirem els riscos i mesurarem els recursos.

Imparteix el taller: Toni Mascaró | eMascaró

6 de novembre de 9.30h a 13.30h

Inscripció gratuïta a: https://www.cambrabcn.org/tallers_turisme?call=595871

Més informació: 902 448 448

A cada formació us detallem la forma com us heu d'inscriure a les jornades formatives que us interessin.

FORMACIONS DE TURISME EN ALTRES TERRITORIS:

Tallers de Turisme organitzats per la Diputació de Barcelona

Podeu consultar el calendari de formacions a tota la província de Barcelona en aquest enllaç.

Cursos organitzats per l'Agència Catalana de Turisme

Podeu consultar el calendari de formacions en aquest enllaç.

Fitxers adjunts